Algemene Ledenvergadering 2019

By 14 februari 2019 No Comments

Donderdagavond 14 februari, de dag van de liefde, aanvang 20.00 uur houdt Natuurfocus haar jaarlijkse ledenvergaderingen met aansluitend het klankbeeld met ledenfoto’s in de theaterzaal van Kulturhus, Smidsbelt 6, Holten.

Gedurende deze avond kiezen de aanwezige leden de “Jaarwinnaar 2018” van  de Natuurfocus Fotowedstrijd  en is de verloting van de prijzen onder de inzenders van de fotowedstrijd. Na de pauze wordt het ledenklankbeeld vertoond met daarin de, door een recordaantal leden ingestuurde mooiste foto’s van het afgelopen jaar. Vanaf een half uur voor aanvang van de vergadering wordt thee en koffie geserveerd en in de pauze is er voor alle aanwezigen een snack.

Mutaties Bestuur

Het bestuur nodigt leden dringend uit om zich aan te melden voor de vacatures van secretaris of penningmeester.
De vergadertijd die er mee gemoeid is, beperkt zich tot 3 á 4 overlegavonden per jaar. Voor de penningmeester komt daarbij het beheren van de bankrekening, het fiatteren van de uitgaven, het bewaken van de inkomsten (innen contributie) en het opmaken van het financieel jaarverslag en de begroting. De werkzaamheden van de secretaris zijn het beheren van de eventuele binnengekomen en uitgaande brieven, het voorbereiden van de Algemene Ledenvergadering en de verslaglegging van de bestuursoverleggen. Secretaris, penningmeester en voorzitter vormen samen het Dagelijks bestuur van Natuurfocus en zonder Dagelijks Bestuur is er geen vereniging. Kandidaten worden verzocht zich vanaf nu tot aanvang van de vergadering aan te melden bij voorzitter Hans Drijer.